لطیفه
سایت بهداشت دبستان فارابی اهواز
موضوعات بهداشتی دبستان فارابی اهواز
یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, :: 18:45 :: نويسنده : بحرینی نژاد

متشكرم آقاي دكتر!



بابا و مامان به اين نتيجه رسيده‌اند كه من وسواسي‌ام و امروز بابا بعد از آنكه

 ماشينش را برد كارواش (چون من همين‌طوري سوار ماشين او كه هر روز

همكارانش را با خودش اين‌طرف و آن‌طرف مي‌برد نمي‌شدم!) مرا برد پيش يك

دكتر متخصص. روي صندلي دستمال پهن كردم و نشستم. آقاي دكتر حرفهاي

زيادي درباره اينكه رعايت بهداشت و نظم در حدّ و اندازه‌هاي طبيعي مفيد است

ولي اگر از حد خارج شود درست به اندازه كثيفي و بي‌نظمي مضر است، مطرح

كرد. من هم همه حرفهايش را به دقت گوش كردم و پرسيدم: ببخشيد آقاي

دكتر، آن شيشه كه كنار روشويي اتاقتان است چيه؟ 

دكتر جواب داد: «الكل دخترم... ما دكترها گاهي بايد دستهايمان را با الكل

ضدعفوني كنيم تا...» دو ساعت بعد برگشتيم خانه در حالي‌كه توي بغل بابا

چند شيشه الكل قرار داشت كه از داروخانه خريده بوديم... قبلاً هم حس كرده

بودم اين مايع دستشويي‌هاي جديد بي‌خاصيت شده‌ها!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 44
بازدید کل : 68277
تعداد مطالب : 67
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->